tisdag 3 december 2013

Har träffat en ny fantastisk tjej

I början av september lärde jag känna en 17årig tjej som vi kan kalla för Anna via en kompis och hon visade sig vara en mer eller mindre perfekt flickvän för mig. Hon visade sig bo  cirka 3 mil ifrån mig. Hon var ute efter ett stabilt förhållande med en kille som inte bara ville ha henne som "knulldocka" utan som verkligen tog hand om henne, ville ha henne för den hon var och som älskade henne villkorslöst. Vi träffades i verkligheten första gången den 4 oktober och då hände inte mer än att vi hånglade en hel del och sånt. Vi träffades igen den 28 oktober och då bestämde vi oss för att bli tillsammans vilket vi är än idag i skrivande stund. Vi hade sex första gången i skogen den 22 november och jag tog hennes oskuld. Hon är till skillnad från många andra tjejer jag haft en riktigt vettig brud och vi känner båda att vi har en lång framtid tillsammans så nu får jag hoppas på det bästa och att det funkar bra. Vi har det väldigt bra tillsammans och har aldrig bråkat eller nånting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar